Adequad Chat / Co-Browsing

Gepost in meer aanbiedingen

Naast de klassieke instrumenten van de klantrelatie op het internet ( e- mail , FAQ) , de kat is een effectieve en economisch alternatief voor de telefoon als een kanaal voor real-time interactie .
Inderdaad , zien we dat de consument op het internet wordt vaak verloren op een informatie - rijke website en zorgen over de voorwaarden van de transactie ( betaling, levering, enz ... ) .
In dit opzicht , vaak meer dan 40 % van de antwoorden op de verzoeken die wij hanteren ten behoeve van onze klanten zijn in 25 websites zelf : de behoefte aan hulp op een efficiënte en geruststellende menselijke aanwezigheid is het fundament leveren Adequad Chat .


- De Adequad Chat co-browsing service /

Adequad stelt voor de uitvoering van haar ARENA technologie door middel van een aangepaste Chat knop op de website en opgeleide operators aanbiedingen en producten en problemen van de onderneming customer support .


- Adequad Chat / co-browsing : voordelen

        1 Voor de klant
- Impliciete geruststellend : de gebruiker wordt niet meer geleverd om zich op de site : het kan de dialoog te beginnen op elk moment. Het wordt actief , betrokken en tussen zich in een logische aankoop ( verkoop ) of Selfcare ( Technical Support ) .
- Total en gepersonaliseerde beschikbaarheid : de klant krijgt een persoonlijke interactie van uw site op de verlengde openingstijden tot 24 uur op 24 en 7 dagen 7 nacht logica aangepast aan het internet .
- Methode van niet - opdringerige communicatie : gebruikers zoeken hun eigen dienst en kan zij op elk gewenst moment . Bovendien is hun huis , ze niet te verbreken om het bedrijf bellen bij een modemverbinding .
- Interactiviteit stuwkracht : technologie Adequad Chat / co-browsing kan een klantrelatie online , gepersonaliseerde en instant dankzij het gebruik van SMS-berichten in real-time ( ' Instant messaging ' of ' Chat ' ) , co-browsing en hulp bij het invullen van formulieren . De Adequad Chat technologie stelt ons in staat om een ​​vleugje van een reactief ( actieve gebruiker op een knop of een link op de site ) of proactief (Chat -venster door het aanbieden van een contactpersoon verschijnt op vooraf gedefinieerde gebeurtenissen, zoals annulering bieden een operatie , het weergeven van een pagina langer dan een bepaalde drempel ) .
- Een kanaal in de mode chatten ervaren van een groeiend aantal leden van de gebruikers , gedreven door de snelle inzet van instant messaging in Europa .

        2 ° Voor de zakelijke
Oplossing Adequad Chat is de ideale interface voor de volgende strategische thema's bestrijken :
- Pre -sales : meer kennis en kwalificatie van prospects en persoonlijk advies maximaliseren van efficiëntie bij bedrijven. Adequad Chat presales kan:
    - Geruststellen gebruikers die komen om te leren over de site
    - Faciliteren van hun navigatie reageert in real-time op elke vraag
    - Vaststelling van effectieve marketing databases bezoekers ingevoerd Chat door informatie te verzamelen voordat je kan chatten ( gegevens vormen) en om te chatten (analyse van trefwoorden)
- Verkoop : de aanwezigheid van een Chat knop tijdens de transactie heeft een positieve invloed op :
    - De wisselkoers vermenigvuldigd met 3 of 4 op het gemiddelde van de bevolking van de bezoekers kwam in Cats
    - De gemiddelde korf steeg met ongeveer 30% gebruik van de technieken van cross -en up -selling gecontroleerd door onze operators
- Dienst na verkoop : het verminderen van customer support kosten en het verbeteren van de klanttevredenheid .
    - De daling van de gemiddelde resolutie van de tijd met het versturen van html-pagina's van gedetailleerde instructies en geïllustreerd op de computer van de gebruiker
    - Het beheer door de exploitant naar meerdere clients tegelijk Cats
    - De collectie op het einde van de chat-sessie van de klanttevredenheid door middel van een online formulier


- Een overzicht van de kenmerken van Adequad Chat / co-browsing

1 Een aangepaste integratie op de client website of portal zonder enige ontwikkeling inspanning :
- Formulieren en chat schermen kunnen volledig worden aangepast aan de grafische en ergonomische lay-out van de site of klantenportaal passen .
- Het tijdens het chatten verzamelde gegevens zijn afgestemd op de behoeften van de site. Het kan goed zijn standaard gegevens, zoals e -mail van de gebruiker, maar ook de context informatie zoals een sessie parameter of een gebruikers-ID adres .
- De Adequad Chat -technologie zorgt voor een volledige traceerbaarheid van elk contact gemaakt . Alle verzamelde gegevens worden opgeslagen in een databank .
- Indien de klant portaalsite of gewenst , kan de gebruiker automatisch per e-mail al haar dialoog met de exploitant en webpagina reactie 's die aan hem kunnen zijn verzonden.
- Aan het eind van de chat , is het eindelijk mogelijk om een vorm van tevredenheid stellen aan de gebruiker . De vragen worden aangepast en kunnen betrekking hebben op uiteenlopende zaken als de kwaliteit van het contact met de kat hebben plaatsgevonden of meer algemene punten met betrekking tot het commerciële aanbod .
- In tegenstelling tot de meeste van de technologiemarkt , Adequad technologie volledig real-time en biedt uitstekende normen die gelijkwaardig zijn aan het feit dat de markt is MSN Messenger of Yahoo Messenger ® ® functies: de gebruiker wordt geïnformeerd over het aantal mensen dat in de wachtrij , wanneer de operator een tekst en vice versa is het typen en berichten worden ontvangen van beide kanten in real time zonder vertraging nadelig voor de kwaliteit en duidelijkheid van de dialoog .
- Adequad De technologie is gebaseerd op standaarden zoals HTTP , HTML en Javascript. In het bijzonder , is geen installatie nodig op de computer van de gebruiker en geen gebruik van Java-applets is gedaan ( de dienst voor de veilige bedrijfsnetwerken te activeren ) . Technologie is toegankelijk voor de meeste ongeacht de beschikbare bandbreedte en de hardware en software van de gebruikersomgeving .
- Adequad CAT is compatibel met de meeste technologieën FFS of de duur op de markt ( w -HA en AVA France Telecom , Telecom ClickSoEasy 9 bijvoorbeeld) . Het is dus mogelijk om het opzetten van een helpdesk praatje belast tegen 0,15 € / min of 0,34 € / min aanzienlijk verminderen of zelfs de kosten van klantenrelaties voor de site te verwijderen .

2 Een console operator speciaal ontworpen om meerdere contacten te beheren .
- De operator console kan elke consultant om ervoor te zorgen een of meer rijen met daarbij aandacht voor wensen van de klant . In dit opzicht , is speciaal ontworpen om een exploitant toestaan ​​een meerdere chats tegelijk verwerken en dus maximaliseren de efficiëntie en productiviteit .
- Als een kat wordt beëindigd, de exploitant wijst een code van de resolutie. De lijst van de codes is aanpasbaar en kan een analyse uitvoeren van de aard van contacten .
- Het is mogelijk om in real- time, een kat ene rij naar de andere rij een complexe toepassing een groep deskundigen speciaal opgeleide beklimmen .
- Real - time overzicht van de klant geschiedenis

3 Een manager console te monitoren in real-time en te reageren op de verschillende operatoren aangesloten
- De manager console te controleren real - time activiteit op verschillende wachtrijen .
- Het biedt wereldwijde indicatoren wachtrij zodanig dat de gemiddelde wachttijd , het aantal hangende aanvragen , de status van de service level .
- De manager heeft real - time toegang tot elke kat en kan ingrijpen om begeleiding / informatie te verstrekken aan een operator . Het kan ook toegang hebben tot de klant record voor elke gebruiker .

4 Een beheerconsole om de configuratie te beheren .
- Updated modelantwoorden die de exploitanten voor een bepaalde wachtrij
- Updaten resolutie codes gebruikt om de katten te sluiten
- Werk de lijst met gebruikers en de bijbehorende toegangsrechten

5 ° Rapporten Console : een hulpmiddel voor de kwalitatieve en kwantitatieve analyse online . Het maakt het mogelijk online toegang tot alle systeemgegevens ( Cats maakte , verzamelde informatie op het web, ... ) op basis van verschillende criteria voor het sorteren en filteren . Dit is het basisinstrument om kwalitatieve en kwantitatieve rapportage dienstverlening te bereiken :
- Statistieken over het aantal katten maakten hun uurtarief distributie , duur , wachttijd , de tevredenheid van de gebruikers ...
- Bekijken van " Cats" uitgevoerd
- Alle informatie opgeslagen door Adequad kunnen worden geëxporteerd in verschillende formaten ( csv-bestanden , Dump ORACLE ... )
- Het is ook mogelijk maatwerkrapporten specifiek zijn voor elke klant te ontwikkelen .

6 co-browsing : een functie toenemende interactiviteit met uw klanten
Technology co-browsing kunt u de dialoog associëren in real time en tekstmodus (chat ) de mogelijkheid om de internet browser van de Internet Web content duwen om het punt te illustreren.

Toepassingen van co-browsing :
- Operators kunnen gebruikers door uw site in real-time
- Ze kunnen formulieren invullen in plaats van web voorafgaand aan hun inzending voor validatie


7 ° ASP Adequad CHAT
Oplossing Adequad Chat is ook beschikbaar in ASP ( Application Service Provider ) -modus . Als u een interne call center en wil graag een Web dimensie Adequad beschikbaar kan maken voor uw operators technologie Chat / Co - browsing integreren , waardoor u de volgende voordelen :
- Toegang tot de geavanceerde technologie : de toegang tot de beste communicatie- software markt en een krachtige technische platform met top kwaliteit onderdelen
- Betaalbaarheid : de ASP u voorkomen dat de vaak kostbare verwerving van een licentie en integratie . Daarnaast prijsstelling is variabel en past zich aan uw behoeften ( billing computer aangesloten)
- Integratie van Web dimensie aan uw call center : biedt u uw gebruikers een kanaal klantenondersteuning gedifferentieerd en complementair. De implementatie van de oplossing , de configuratie en interfacing uw front - office tools kunnen worden gemaakt in een paar weken
- Verhoging van de productiviteit van uw call center : dankzij Cat , kunnen agenten meerdere toepassingen tegelijk verwerken , dus het optimaliseren van hun werktijd
- Geen zorgen onderhoud: het ondersteuningsteam Adequad is vastbesloten ervoor te zorgen voortdurende toegang tot het technisch platform met een beschikbaarheid van 99,8 %