Adequad E-Mail Management

Gepost in meer aanbiedingen

Het verwerken van e-mails neemt een steeds belangrijkere plaats in de strategie van de klant zakelijke relatie . Steeds meer klanten en bedrijven gebruiken e-mail voor hun dagelijkse handel. Het aantal e - mails uitgewisseld en zal blijven groeien zeer snel . Echter , studies op dit gebied het erover eens dat de behandeling van e - mails van bedrijven kampen hebben met belangrijke tekortkomingen : 1 huidige email van 2 onbeantwoord blijft na twee weken en slechts 14 % van de sites voldoen aan alle berichten die ze ontvangen ( Qualiweb Study, februari 2002 ) . Dit gebrek aan kwaliteit kan een aanzienlijke kostenbesparing in termen van imago en kansen . Effectief te reageren op inkomende e - mails is nu een prioriteit .

Ben je klaar om te gaan met een grote toestroom van contacten via e -mail ?

- De Adequad Email Management oplossing

Om bedrijven te helpen effectief om te gaan met de groeiende stroom van e - mails , met name in termen van tijdigheid en relevantie van de antwoorden , Adequad suggereert een oplossing van E - mails verwerken van hoge capaciteit bieden bedrijven de mogelijkheid om deze activiteit te beheren efficiënt en economisch , dankzij geavanceerde technologie , deels geautomatiseerde en gepersonaliseerde antwoorden al, een geavanceerde rapportage-en intelligente routing systeem . Deze technische oplossing is geïmplementeerd en geconfigureerd door ambtenaren Adequad project . Optioneel Adequad biedt haar gespecialiseerde operators om e - mails te beheren. Respons kwaliteit is gegarandeerd .
 

Aanbieding Voordelen Adequad E - mail Management:

- 1 voor de klant
. Snelheid van respons : 80 % van de inkomende mails worden beantwoord binnen 12 uur en 100 % binnen 24 uur. Deze efficiëntie vermijdt ook de gemeenschappelijke fenomeen van het terugsturen van een tweede e -mail uw klanten of een telefoontje van hen , in geval van niet - respons op de eerste in een korte tijd.
· Custom op maat Contact: Adequad brengt een bijzondere zorg bij het betreden van de response-bericht , de kwaliteit van de syntaxis , de relevantie , mate van maatwerk : veel punten die bijdragen aan het imago te verbeteren of af te breken het bedrijf in de ogen van uw klanten.

- 2 For Business
· Behandeling Kostenbeheersing : semi - automatische management zorgt voor schaalbaarheid en dus kosten (kosten aan te raken tot 60 % minder dan de telefoon ) te controleren .
· Volledig variabele prijzen op basis van volume : de kosten voor verwerking mails door Adequad variabilisé is gebaseerd op de hoeveelheden te behandelen .
· Unit Prijzen gebaseerd op de real-time onze technologie maakt nauwkeurige meting van de verwerkingstijd gebruikt als basis voor de facturering .
· Technologie en schaalbare middelen via onze capaciteit te verwerken tienduizenden e - mails per dag , effectief blijven wij onafhankelijk van de variaties en volumegroei .
· Hulp bij het optimaliseren van de e - mail strategie ( implementatie invulformulier voor de gebruikers , het opstellen van modelantwoorden , mapping klimmen, juridisch advies proces ... )


Adequad E - mail Management: voordelen

- HOGERE PRODUCTIVITEIT

De oplossing Adequad E - mail Management System ( EMS ) maakt een aanzienlijke productiviteitswinst met de volgende kenmerken :

· Kennis base : de oplossing maakt de implementatie en continue kennisbank (type reacties , elementen redactiestatuut ) verrijking . Console-software kunnen operators eenvoudig boren in deze antwoorden te reageren op de meeste e-mails. En ze aanzienlijk de gemiddelde verwerkingstijd te verkorten . Deze database zal groeien in de tijd om het tarief van volledig specifieke antwoorden ( ad - hoc ) te verminderen . Bovendien kan de operator op elk moment aan te passen en pas de standaard beantwoorden de context van het bericht .

· Distributie van stroom : Binnenkomende e - mails kunnen automatisch worden doorverwezen naar de goede operators volgende routing regels configureerbare het analyseren van de inhoud, de oorsprong, de datum van aankomst , de laatste exploitant die naar de klant gereageerd ...

· Mogelijke antwoorden : echt slim antwoordapparaat Adequad E -mail management bereidt de reactie op de e - mail gebaseerd op basis van kennis van de klant en een semantische en logische analyse ( parsing regels zijn configureerbaar ) . Software proces inkomende e -mails fungeert dan verwijzing en bouwt voort op een geschiedenis van de relatie met de klant . De meest voorkomende verzoeken , kan de software worden geconfigureerd voor te stellen aan de exploitant of de meest relevante respons elementen (analyse met een sleutelwoord , ... ) waardoor hij extra tijd te winnen .

· Automatische Customizing reacties : het kan worden voorgesteld door de software op basis van de identifier E - mail afzender (velden : naam , achternaam , bijnaam ... , geïnformeerd en ondubbelzinnig als parameters het adres of op het formulier) . Elke reactie kan ook worden gekoppeld aan een of meer bijlagen .

- Optimale SERVICE

Beyond intern of extern aan de menselijke hulpbronnen te mobiliseren om dit niveau van service te houden , de oprichting van een professionele tool e-mail management is een belangrijk element van het apparaat. De Adequad oplossing stelt de volgende kenmerken :

· Traceerbaarheid : elke e-mail die het systeem binnenkomt wordt opgeslagen in de database en tegelijkertijd een "ticket nummer" wordt toegekend . Zo kan het management fijn toezicht op de responstijd van de dienst. Als iteratie met een gebruiker ( kwalificatie, ... ) , zal dit toestel de geschiedenis van de handel te houden en bewaken van de gehele beurs.

· Bevestiging : op het thema (een vorm ) dat hogere doorlooptijd ( back-office activiteiten ... ) 24 uur een ontvangstbewijs met vermelding van de responstijd kan automatisch worden gegenereerd nodig .

· Rapportage : de oplossing voeren ter controle veel indicatoren (open kaarten , beklommen , verwerkingstijd , ... ) om de gewenste frequentie . Module " rapportage " is compleet en configureerbaar . Regelmatige controle geeft aan exploitanten en beheer welke e-mails voorrang te behandelen , wat voor soort applicaties / processen worden geoptimaliseerd om te voldoen en verbetering van de kwaliteit van de dienstverlening . De rapportage module maakt het ook een kwalitatieve analyse van de antwoorden ( indeling per thema , met behulp van de kennisbasis , kwaliteitscontrole reacties) .


- De aanpassing aan bijzondere KLANT :

Elke klant een probleem van zijn eigen gezichten : Thematische verdeling tussen interne en externe actoren , inbound ruwweg opgemaakte mails , CRM-tool -interface ... Adequad De oplossing past zich aan aan de specifieke behoeften van elke klant :

· Open System : De tool kan worden gedeeld tussen interne en externe gebruiker vele verschillende klimmen niveaus te behandelen. Een gebruiker transparante klimmen om de gebruiker naar een ander systeem voor het verwerken van e - mail is mogelijk .

· Interfacing met de klant SI : op het bedieningspaneel , ondervraging / handmatige of automatische invoer afhankelijk van de inhoud van de e-mail. Mogelijke export van de database in verschillende bestandsformaten .

· Aanpasbare Regels: routing regels en suggestie reacties kan zich beroepen op meer aangepaste scripts , zoals voor zoekopdracht externe systemen om het antwoord te bouwen , of verder de inhoud van e -mail te analyseren als het een bepaald formaat (van een webformulier bijvoorbeeld) .


- Bewezen technologie

Adequad bestudeerde in detail de oplossingen van grote Amerikaanse uitgevers , alleen spelers genieten van een grote binnenlandse markt , in staat om een potentieel duurzaam presenteren in een opkomende sector .

Ons voorstel verhuur platform overgenomen door Adequad stelt onze klanten om de initiële investering te vermijden en genieten van een prive en krappe ruimte op een gedeelde server , gehost en technisch toegediend 24/7 . De echte toegevoegde waarde van de Adequad EMAIL MANAGEMENTSYSTEEM oplossing ( EMS ) :

· Technologieën en schaalbare resources : capaciteitsregeling tienduizenden inkomende e - mails per dag .

· Base evoluerende kennis : bevat informatie specifiek voor uw bedrijf in de vorm van standaard antwoorden , voortdurend verrijkt door nieuwe klant verzoeken.

· Eenvoudige integratie in de omgeving E - CRM en CRM geïntegreerd met bestaande open systeem systeem informatie van uw bedrijf