Voordelen

Gepost in Onze contact centers

Praktijk voor 20 jaar in de productie, steeds meer uitgebreid tot dienst gebieden op de Noord-Amerikaanse markt , en gepopulariseerd in Europa met call centers in Ierland , de groep Adequad wijdverspreide toepassing van de centra van internationale contacten met 8 belangrijke eisen :


1 De kwaliteit en motivatie . :

In westerse landen , het beroep van telecom aanbieder heeft vaak last van slechte imago van de transacties in verband met call centers , en trekt minder afgestudeerden die alleen een tijdelijke extra vergoeding . Met aanvangssalarissen van laag niveau , Frankrijk is geen uitzondering op deze regel . Adequad de groep biedt in elk van de twaalf centra in 9 landen waar het een 50% hoger salaris dan het lokale gemiddelde , en aantrekkelijker voor jonge afgestudeerden om te werken voor internationale bedrijven . Hierdoor kan de groep om Adequad academische profielen aan te trekken vier lade - type, multi- lingual , met belangrijke specifieke vaardigheden (IT , vertaling, toerisme , enz. .. ) . Het typische profiel van een assistent is dat van een jonge man of jonge vrouw van 23 jaar , afgestudeerd ( e ) bac + 3 of 4 geesteswetenschappen of economie of wetenschap , en het beheersen van twee vreemde talen ( Engels , Frans en / of Duits ) . Van op maat gemaakte training en persoonlijke carrièreplanning ook de dynamiek en kwaliteit teams .


2 De taalvaardigheid . :

Gerekruteerd uit moeilijke tests operators beheerst de Franse taal , zonder uitzondering. De kwaliteit van het academisch onderwijs van de talen in deze landen is zodanig dat medewerkers hebben vaak een betere spelling en zinsbouw dat Franse exploitanten zelf lade niveau . Daarnaast noemen scripts , e - mails type en spellingscontrole worden gebruikt om complete homogeniteit van het taalkundig oogpunt te garanderen.


3 De prijs van het concurrentievermogen . :

kritische houding van de kosten van een call center , de lonen beïnvloeden Adequad exploitanten bevinden zich in de top van de salarisschaal van hun land , terwijl lager dan die van de westerse landen , een gelijkwaardige kwalificatie of hoger . De Adequad groep stelt zijn klanten een besparing tot 40 % op deze positie te bereiken , en dus aanzienlijk de kosten van hun customer relationship verminderen


4 Flexibiliteit . :

met volledige inachtneming van de arbeidswetgeving in elk land waar zij actief is, kan de Adequad groep zijn klanten een reactiviteit te bieden in de belasting toeneemt , flexibiliteit in de openingstijden , en flexibiliteit in de evolutie van de diensten of ongeëvenaarde procedures zonder extra kosten.


Infrastructuur 5 .

alle landen waar dit is Adequad werden geselecteerd op het topniveau van hun telecommunicatie-infrastructuur en hun verbinding met het wereldwijde internet . De groep concludeerde Adequad lokaal met de beste telecom operators preferentiële overeenkomsten profiteren onze klanten met huurlijnen en moderne compressietechnieken stem of streaming stromen op het internet , heeft de internationale telecommunicatie -station niet hoger zijn dan die van een grootstedelijke equivalent.


6 meerdere locaties distributie . :

Na een proefperiode , de groep systematisch Adequad biedt een multi-site stream processing distribueren tot volledige redundantie tussen de centers garanderen . Elk van deze 12 centra zelf met redundantie op alle niveaus met een back-up generator , meerdere internetverbindingen en satelliet- en computerapparatuur lokaal gedupliceerd , waardoor Adequad zorgen voor continuïteit van de dienstverlening 99,9 %


7.Het homogeniteit organisaties en gecentraliseerd beheer :

Adequad is verwikkeld in een proces van kwaliteit met ISO 9001-certificaat haar contact centers. Elk van de 12 contact centers wereldwijd Adequad geldt rigoureus hetzelfde proces , en wordt georganiseerd volgens hetzelfde principe :

- Een centrum directeur
o management en coaching van Web Call Center in verband met de belegering van Parijs in Adequad

- Verantwoordelijk lade
o Algemeen beheer van het operationele team door verschuiving
o oprichting team planningen en toezicht
o het waarborgen van de kwaliteit van de dienstverlening in overeenstemming met de interne en externe eisen Adequad (client )

- Toezichthouders
o coördinatie, begeleiding , motivatie exploitanten
o permanente kwaliteitscontrole
o opleiding van de operatoren
o personeelsbezetting teams
o verantwoordelijk voor de dagelijkse activiteitenverslagen
o uitvoering van procesveranderingen / offerte

- Een support team
o Human Resources
o Training
o Rapportage
o IT
o Kwaliteitscontrole

- Een persoon Adequad wordt gedelegeerd aan Parijs permanent in elk centrum

- Een stuurgroep bestaande uit het hoofd van de operaties in Parijs en center managers wekelijks gehouden om de naleving indicatoren en best practices te delen


8 Kwaliteitscontrole constant . :

Adequad ontwikkelt rapportage tools online die het mogelijk maken onze kwaliteit teams en klanten om in real time de kwaliteitsindicatoren ( drop-outs , de gemiddelde doorlooptijd voor een chat / e-mail / telefoontje , klimmen naar dienst ondersteuning , gebruik van standaard antwoorden ... ) . Alle exploitanten van 12 centra over de hele wereld worden dagelijks beoordeeld door een oproep , chat of e -mail mysterie afhankelijk van de aard van het programma dat ons werd toevertrouwd. De beste van hen zullen de managers van morgen ; hebben allemaal een deel van de variabele beloning van deze criteria .