Outsource - Expertise

Gepost in Outsource

- Referenties

Adequad de groep actief is nu meer dan 50 succesvolle outsourcing programma's in de wereld voor internationale klanten zoals AOL , Microsoft , Club Mediterranee , SFR , Tiscali , Adequad .. De groep is betrokken bij elk type van de industrie , zoals IT , telecommunicatie, distributie, toerisme , .. Voorverkoop , navigatie-steun , om rekening, vervulling, claims management , collecties, technische helpdesk , de controlegroep Adequad vraagstukken van elke fase levenscyclus van uw klanten
= > Zorgen voor een grondige kennis van uw probleem


- Referenties kwaliteit

Lid ACSEL ( Vereniging voor de Handel in Diensten Online ) , lid van de FEVAD ( Verbond van Belgische Ondernemingen verkoop op afstand ) , ISO 9001 op haar contact centers , zijnde internationale COPC -certificering , houder innovatie ANVAR label voor haar technologieën , heeft Adequad groep een veeleisend kwaliteitsbeleid van haar processen, technologieën en ethiek opgericht
= > De zekerheid van een betrouwbare partner


- Technologische expertise :

Editor's CRM- technologieën , gebaseerd op de grote normen van de markt , de groep biedt Adequad systemen met open architecturen garanderen gemakkelijke integratie met zowel uw klantgegevens en facturatie systeem met uw bestaande CRM-tools . Technologische meesterschap geeft u de flexibiliteit bij de integratie flexibiliteit en de haalbaarheid van specifieke functionele ontwikkelingen vereist door uw specifieke domeinen.
= > De gladde assimilatie verzekering


- Infrastructuur hoge capaciteit

Om meer dan 1 miljoen klantcontacten behandelen elke maand Adequad heeft een zeer hoge fysieke capaciteit infrastructuur inclusief SUN servers met volledig redundante load balancer , kasten EMC van de meest krachtige ontwikkeld markt en accommodatie in de beste stand van de techniek bij bedrijven als COLT Telecom in Parijs en EXODUS / Cable & Wireless Chicago . Adequad de groep heeft exclusieve overeenkomsten met diverse telecom operators onder zijn bevoorrechte positie als grootste afnemer van de bandbreedte in vele steden van de wereld .
= > De zekerheid van totale betrouwbaarheid zonder investeringen van uw kant


- Mogelijkheid tot uitbreiding :

De taak van het beheren van de instroom is onderhevig aan aanzienlijke variatie in volumes : lancering van de nieuwe aanbiedingen, technische storing, nieuwe facturering crisis punt , kan het volume tussen de pieken en dalen van het jaar variëren van een tot vier . Adequad verwelkomt vertrouw uw outsourcing plannen en beheren van uw bedrijf door middel van haar 12 contact centers in dienst 2.000 mensen in 9 landen, verspreid over 8 tijdzones pieken . Adequad vermijdt u werven in een noodsituatie of u scheiden van uw agenten in piekperiodes .
= > Zorgen voor continue dienstverlening , ongeacht het verkeer


- Meertalige Capaciteit

Tot grote internationale accounts bedienen , Adequad ontwikkeld verwerkingsmogelijkheden in het Engels , Frans, Duits , Nederlands, Italiaans en Spaans met een selectie van exploitanten met een minimum academische carrière meesterschap niveau , perfecte beheersing van de spelling en spraak zonder accent .
= > De zekerheid van internationale steun voor uw CRM-projecten


- Project Management

Bij gespecialiseerde aanbieders van customer relationship management , zullen onze consultants u begeleiden tijdens de uitvoering van uw outsourcing project door middel van een strikte methode die effectief is gebleken in de afgelopen drie jaar . Uw account manager zal u helpen in kaart alle soorten klantvragen en selecteer uw teams met de antwoorden die we moeten maken , en escalatie procedures, criteria tevredenheid en prestatie-indexen vast te stellen . Tijdens deze eerste periode van 4 tot 6 weken fase Adequad bereiden een handboek voor opleiding, een handboek met procedures en kwaliteitshandboek zijn vaak een mogelijkheid voor onze klanten om processen die eerder verspreid over meerdere interne entiteiten formaliseren .
= > Zorgen voor overdracht van vaardigheden met vertrouwen


- Change Management

Omdat uw aanbiedingen worden voortdurend bijgewerkt , omdat de problemen die kunnen optreden met uw klanten voortdurend verandert, hebben we een speciale luisteren naar uw permanente structuur die een naadloze integratie tijd zorgt ervoor dat deze veranderingen in de scripts en de reactie proces van onze operatoren . Adequad de groep en exploiteert honderden dagelijkse aanbiedingen of veranderingen in dienstensectoren zoals het toerisme of distributie en gereflecteerd direct aan consumenten met volledige transparantie
= > Zorgen voor volledige flexibiliteit en continue monitoring


- Het pact totale kwaliteit

Adequad de groep beseft dat de klanttevredenheid is van groot belang in de continuïteit van de relatie en het eens over dit punt door middel van een aantal maatregelen , zoals : starten met een pilot periode van vier maanden zonder opzeggingstermijn worden beëindigd in het geval van onbereikte doelen om de kwaliteit van onze oplossingen te demonstreren ; aanvaarding van een bonus / malus van vooraf gedefinieerde prestatie-indicatoren ( klanttevredenheid gemiddeld , beschikbaarheid van de dienst , bedrijfsresultaten , enz ... ) ; het aanbieden van online rapportage tools om een ​​voortdurende controle door onze klanten mogelijk te maken; onze sites bezoekt en deelname aan de selectie van exploitanten en toezicht in alle transparantie , enz. ..
= > Verzekeringen kwantitatieve en kwalitatieve verplichtingen gedurende onze relatie