Methodologie

Gepost in Outsource

De periode van de lancering

Houd rekening met de bestaande doelstellingen in outsourcing verduidelijken en te betrekken interne teams en Adequad teams zijn beslissende factoren in het succes van onze CRM-projecten . Deze pre-audit fase en analyse legt de solide basis van onze relatie en zorgen voor gemakkelijk overdracht van vaardigheden .

Onder de verantwoordelijkheid van de Account Manager , zal uw project gaan door de volgende fasen :

Mission Board Upstream :
Duur : 3 weken

- Een gezamenlijke reflectie over de waarde van uw verschillende klanten : het concept van de ARPU ( gemiddelde omzet per gebruiker ) , Pareto -benadering ( Wet 80/20 ) , RFM -model ( recentheid , frequentie , hoeveelheid ) en niveau van dienstverlening te leveren door klantensegment

- Een analyse van de instroom ( conjunctuurgevoeligheid , seizoensgebondenheid , volatiliteit, .. ) voor het dimensioneren van middelen

- Een mogelijke selectie vormen van behandeling en innovatieve kanalen aangepast voor betere kostenbeheersing ( Interactive Voice Response , tekst naar spraak , dynamische FAQ , SMS , .. )

- Een luisteren operationele managers , en mogelijk een of meer exploitanten / TV acteurs, in uw bedrijf om hun ervaringen te verzamelen

- Analyse en in kaart brengen van de bestaande CRM-processen met betrekking tot de omvang van de uitbesteding

- Implementatie specificaties ( Blauwdruk )

- Definitie en implementatie processen rondom training, management , change management ...


Missie operationele start
Duur : 3 weken

Rol : Your Customer Service Manager ( CSM ) en biedt een interface tussen u en de verschillende interne afdelingen Adequad ( planning, training , kwaliteitscontrole , human resources , .. ) . Hij is verantwoordelijk voor het opzetten van een multi - bekwaam team om u te ondersteunen bij de uitvoering van uw projecten .

De Account Manager is dan verantwoordelijk voor :

    - Coördinatie met diverse interne afdelingen Adequad (IT , kwaliteit , opleiding , .. )

    - Tijdige implementatie

    - Het opstellen procedure handleidingen , opleiding en kwaliteit

    - De implementatie van dashboards zoals kwaliteitsindicatoren geselecteerd ( klanttevredenheid , business performance , etc. .. )

    - De implementatie van rapportage tools

    - Elke juridische formaliteiten ( indienen CNIL , enz. .. )