Projectbewaking

Gepost in Outsource

De directeur van de Klant blijft uw enige contact met Adequad en zorgt voor een continue interface tussen uw bedrijf en contact centers.

Hij is verantwoordelijk in dit opzicht gedurende het hele project de volgende taken :

- Operationeel onderhoud
  - Het verzamelen van uw verkeer voorspelt om de personeelsbezetting te rijden
  - Verslagen van veranderingen in vraag of procedures en continue opleiding van de operatoren

- Monitoring resultaten
  - Monitoring van de behandelde stroom en facturering
  - Verificatie van compliance procedures en kwaliteitsindicatoren
  - Monitoring indicatoren operationeel en financieel

- Optimalisatie Dienst
  - Flow analyse voor betere scripts en continue verrijking van kennisbanken
  - Aanbevelingen op basis van " best practices " van de beste bedrijven in termen van productiviteit / kwaliteit
  - Studie van de verdeling van de geleende kanalen ( telefoon, post , fax , e-mail , chatten , .. ) om eventueel hun distributie te optimaliseren door de indiening van een andere kijk op de kosten te verlagen
  - Studie over de verdeling van de stromen in de tijd (tijd -slots , dagen , .. ) om de openingstijden te optimaliseren